Oliko media se, joka paljasti sen, että pääomasijoittajat ja yritykset tukevat poliitikkojen vaalimainontaa? Eiköhän vain ollut!
Vaalimainonta kanavoituu lehtiin ja televisiokanaville, joten media taisi siinä asiassa sahata omaa oksaansa. Oikein on, että tällainen poliittinen sijoittaminen tulee julkiseksi. Paremmin ymmärrämme jonkun ministerin kiivaat kannanotot jotakin rakennushanketta vastaan. Olisiko tämä henkilö jaanyt ”mopen osille”, silloin kun sijoituksia tehtiin?
Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, miksi suuria vaalikampanjoita tarvitaan. Poliitikko joka hoitaa hyvin asiat on itsessään jo valmis vaalimainos, joka pysyy äänestäjien mielessä vaalipäivänäkin. Monilla on myös hyviä blogi, joka on edullinen ja tehokas mainos. Tosin eivät kaikki vielä poliitikkojen blogeja seuraa vaikka se onkin mielenkiintoista.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti